Dag 4


Jag har nog planerat hela min framtid kan man säga, så det här blir lätt :D Ska verkligen försöka få bra betyg nu, sen ska jag vara den första i släckten att ta studenten (typ alla har sagt det men misslyckats) och medans jag pluggar ska jag jobba på Coop. Sen skulle Mia och jag åka till Amerika bara för att bo på olika motel som Dean och Sam gör i Supernatural - haha! Kommer att gå på college i USA i några år, förhoppningsvis hitta en awesome kille :P Jag vet inte om jag sen kommer att jobba med nåt här i Sverige eller om jag stannar kvar där ett tag till. Skaffa hund vill jag göra, kanske en söt liten engelsk bulldog. Vill verkligen inte ha barn, men gifta mig kan jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0