First up



1 - All musik funkar för mig, men oftast blir det sånt som Kings Of Leon och Bon Iver (behöver inte vara dom, men ni förstår att det är något i det stuket) :)

2 - Trivs bättre på egen hand.

3 - Följer tv-serierna Glee, Supernatural, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars och The Secret Circle. Om jag börjar på en ny kan jag sitta 24 timmar i sträck och kolla.

4 - Killar som är några år äldre än mig - från 18 till 40 - är dom som är snyggast ;)

5 - Hatar barn! Älskar inte mina småsyskon, och jag skäms inte för att säga det. Det är dock inte ofta som folk tror på mig men jag vill verkligen inte ha något med dom att göra.

6 - Årets Idol suger ... Ingen bra finns med.

7 - Älskar skräckfilmer och komedier som Scary Movie :D Tycker även om det som räknas till dom mer manliga; X-Men och Ironman.

8 - Har sömnproblem och social-fobi.

9 - Blir deprimerad. Är inte så glad och snäll som andra tror.

10 - Läser otroligt mycket - men bara på engelska! Köper inte böcker som har mindre än 300 sidor, dom blir automatiskt dåliga då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0